Present Image
Lukk
Handlekurven er tom

Subtotal: 0,-

KUNDESERVICE

 

Kontakt oss

Dersom du har spørsmål om våre produkter så vil vi gjøre vårt beste for å hjelpe deg. Du er alltid velkommen til å kontakte oss. Vi tilbyr spesialavtaler til idrettslag, bedrifter, organisasjoner og privatpersoner som printer plakater.

Send oss en e-post så svarer vi på hverdager mellom 10:00 - 14:00

E-POSTADRESSE

 post@presentimage.no

KONTAKTSKJEMA

  Klikk her

 

 

SPØRSMÅL OG SVAR:

 

Frakt

Hva koster frakten?

Kjøp over 549,- er gratis. Handler du for under 549,- er fraktavgiften 69,-

Kan jeg hente pakken min selv?

Ja, du kan hente pakken din på vårt lager i Oslo etter avtale. Du vil få mer informasjon om dette på e post når din ordre er satt til behandling. Dette koster deg ikke noe.

 

Hvor lang tid tar leveringen?

Utsendelse av plakatene skjer hver Mandag og Torsdag. Bestillingen må foretas minimum 24 timer før utsendelsesdag for å komme med sendingen. Noen ganger kan det ta 1-2 dager ekstra p.g.a forsinkelser hos fraktselskapet, eller om arbeidsmengden er uvanlig stor ved vårt trykkeri.

 

Hvordan vet jeg at pakken min har kommet frem?

Hvis pakken ikke får plass, eller det av andre årsaker ikke er mulig å levere pakken i postkassen, leveres pakken til mottakers postkontor eller Post i Butikk og skannes som en hentesending. Du vil da få en SMS om at pakken kan hentes på posten. 

 

Hvordan sender dere varene?

Plakater som er 13x18 cm og 21x29.7cm sendes som brev med tjenesten Bring direkte hjem i postkassen.

Plakater som er større sendes sendes som pakke i postkassen med Bring. Pakkene som ikke får plass i postkassen kan hentes ved nærmeste utleveringssted. Du får en bekreftelse via sms når pakken har kommet frem.

Sendingen sendes uten sporingsnummer.

 

Leverer dere overalt i Norge?

Vi sender ikke pakker til Svalbard.

 

Leverer dere til utlandet?

Nei, vi leverer for tiden kun i Norge.

 

Bestilling

Hvordan vet jeg at bestillingen min har blitt registrert?

Etter at bestillingen er lagt inn vil du motta en ordrebekreftelse på den e posten som ble oppgitt ved bestilling. Du vil motta ny e post når bestillingen er blitt behandlet og sendt ut. 

 

Jeg har ikke mottatt ordrebekreftelse

Dersom du har lagt inn en bestilling hos oss og ikke mottatt din ordrebekreftelse kan årsaken være at du har lagt inn feil e-postadresse da du la inn bestillingen.

Ta kontakt med Present Image kundeservice på mail post@presentimage.no så korrigerer vi din mailadresse og sender deg en ordrebekreftelse. Det kan også skyldes at ordren ikke har gått igjennom. Ta kontakt med oss slik at du unngår dobbel bestilling.


Kan jeg angre kjøpet mitt?

Du kan angre kjøpet ditt innen 30 dager. Angrer du på et kjøp før bestillingen har blitt sendt fra lageret vårt, kontakt oss omgående på post@presentimage.no. Vi kan dog ikke garantere at vi rekker å trekke bestillingen tilbake innen den sendes ut, da prosessen med trykking og pakking kan gå fort. Vedlagt i ordrebekreftelsen finner du et skjema hvis du ønsker å benytte deg av angreretten. 

 

Hva skjer om jeg ikke henter pakken min?

Bestillingen din blir liggende på utleveringsstedet i 14 dager. For varer som kommer i retur til oss debiterer vi nok 200,- for å dekke frakt tilbake til oss samt plukking og pakking av varen.

 

Bytte/returer

Hvordan går jeg frem om jeg angrer kjøpet mitt?

Du finner vilkårene på returer her. Vedlagt ordrebekreftelsen finner du et skjema som legges ved returer hvis du ønsker å benytte deg av angreretten. Husk og pakke forsendelsen godt inn i emballasjen.

 

Må jeg betale en avgift på returen min?

Ja, det koster nok 79,- å returnere varen til oss. Trekkes fra krediteringen av returen din.

 

Hvordan sender jeg varen tilbake?

Vi sender deg en fraktseddel for retur som du skal benytte. Les mer om hvordan du returnerer her.

 

Reklamasjoner

Hva gjør jeg om en vare er skadet eller feil?

Du sender oss en e-post og beskriver feilen nøye. Legg ved et bilde i e-posten. post@presentimage.no.

 

Betalingsmåter

Kan jeg betale med kort?

Ja du kan betale med kort. Når du har lagt inn opplysningene dine og klikket på den gule knappen fullfør kjøpet, kommer det opp en ny side som sier «Takk for ditt kjøp». På denne siden kan du velge å betale med kort.

 

Kjøpet gikk gjennom med faktura som betalingsmåte, kan jeg endre det til kortbetaling i etterkant?

Dessverre kan du ikke endre dette i etterkant.

 

Når kommer Fakturaen?

Dersom du savner eller har spørsmål om fakturaen din, kan du ringe Klarna på deres telefonsupport: 21 01 89 91. Har du valgt å betale med Klarna faktura, vil fakturaen sendes til deg fra Klarna på e-post. Fakturaen sendes samme dag som vi sender bestillingen din fra vårt lager eller dagen etter. Har du valgt å betale med Klarna konto, som innebærer betaling på avbetaling, sender Klarna ut en faktura pr. post måneden etter. Du kan velge om du vil betale alt omgående eller vente. Har du valgt Klarna kampanje-betale i valgt måned.Sendes fakturaen hjem til deg i slutten av den valgte måneden. Dersom du har betalt med kort og trenger en kvittering. Ta kontakt med oss på mail post@presentimage.no.

 

Produktspørsmål

Kan jeg bestille poster etter egne mål eller egne motiv?

Du kan bestille poster eller fotografi med ditt eget motiv innenfor de størrelsene vi har i nettbutikken.

klikk her for å lese om print ditt eget mobil bilde
klikk her for å lese om lag din tekstplakat

Hvordan designer jeg min egen plakat?

Du kan lage din egen plakat i form av et fotografi eller et design du laget selv og laste opp produktet her. Vi justerer pixlene i bilde du har lastet opp og printer i den størrelsen du har valgt. Dersom produktet har for dårlig oppløsning, forebeholder vi oss retten til å kansellere ordren. Pengen vil bli returnert.

 

Hva slags papir trykker dere posterne deres på?

Vi trykker alle plakatene våre på Matt bestrøket premium papir 180 gram. Det spesielle belegget på papiret garanterer strålende farger og skarpe linjer.

På produktet print ditt mobilbilde tilbyr vi i tillegg Entrada rag natural 290 gram som er et fotopapir av 100% bomull og gir motivet et eksklusivt utseende.

 

Innlogging

Hvor logger jeg inn på min side?

Øverst på siden klikker du på «Logg inn» og taster inn brukernavn og passord.

 

Jeg har glemt passordet mitt, hvordan får jeg nytt?

Klikk på lenken glemt passord? Oppgi din e-postadresse og følg instruksen.Når du har laget et nytt passord for innloggingen din, kan du også endre brukernavn om du endrer.

 

Kjøpsvilkår

Hva er kjøpsvilkårene deres?

De finner du ved å klikke her.

 

 

Entrada Natural gir varme svart hvitt utskrifter samt

Trykk Enter for å søke eller Esc for å lukke